Digital Technologies: Sustainable Innovations for improving Teaching and Learning

Συγγραφέας D. Sampson, D. Ifenthaler, J. M. Spector and P. Isaias
Εκδότης Springer International Publishing
Έτος έκδοσης 2018
Aριθμός σελίδων 310
ISBN 978-3-319-73417-0

Στόχος αυτού του τόμου είναι να συμβάλει στην παγκόσμια συζήτηση για τις ψηφιακές τεχνολογίες ως μέσο για την προώθηση βιώσιμων εκπαιδευτικών καινοτομιών για τη βελτίωση της διδασκαλίας, της μάθησης και της αξιολόγησης από την K-12 στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Συγκεντρώνει έγγραφα που παρουσιάζονται στο συνέδριο CELDA (Cognition and Exploratory Learning in Digital Age), το οποίο έχει ως στόχο να συνεχίσει να αντιμετωπίζει αυτές τις προκλήσεις και να προωθεί την αποτελεσματική χρήση νέων εργαλείων και τεχνολογιών για τη στήριξη της διδασκαλίας, της μάθησης και της αξιολόγησης.

Το βιβλίο αποτελείται από τέσσερα μέρη και παρουσιάζει πώς οι αναδυόμενες εκπαιδευτικές τεχνολογίες και καινοτόμες πρακτικές έχουν χρησιμοποιηθεί για την αντιμετώπιση των βασικών παγκόσμιων εκπαιδευτικών προκλήσεων από την επανεξέταση και τη μετατροπή των μαθησιακών περιβαλλόντων σε εκπαιδευτικά πλαίσια για την αποτελεσματική καλλιέργεια των ικανοτήτων των μαθητών για την ψηφιακή έξυπνη κοινωνία του μέλλοντος.

Το βιβλίο περιλαμβάνει τα:

  • Μέρος Ι: Μετασχηματισμός του περιβάλλοντος εκμάθησης.
  • Μέρος II: Εμπλουτισμός των μαθησιακών εμπειριών των μαθητών.
  • Μέρος ΙΙΙ: Μέτρηση και αξιολόγηση της διδασκαλίας και της μάθησης με εκπαιδευτικά δεδομένα.
  • Μέρος IV: Ανάπτυξη ικανοτήτων σπουδαστών για την ψηφιακή έξυπνη κοινωνία.

Στόχος είναι ερευνητές και ερευνητικοί σπουδαστές, εκπαιδευτικοί επαγγελματίες (συμπεριλαμβανομένων των καθηγητών, των εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικών ηγετών) καθώς και τους υπεύθυνους για τη χάραξη εκπαιδευτικών πολιτικών, οι οποίοι ενδιαφέρονται να ενημερώνονται για την παγκόσμια ανάπτυξη στον τομέα αυτό.