Digital Systems for Open Access to Formal and Informal Learning

Συγγραφέας Sampson, D,Ifenthaler, D., Spector, J.M. and Isaias, P.
Εκδότης Springer
Έτος έκδοσης 2014
Aριθμός σελίδων 347
ISBN 978-3-319-02264-2

Σήμερα, τα Ψηφιακά Συστήματα και οι Υπηρεσίες για Τεχνολογία Υποστηριζόμενες Μάθησης και Εκπαίδευσης αναγνωρίζονται ως οι βασικοί κινητήριοι μοχλοί για τη μετατροπή του τρόπου με τον οποίο «μαθαίνουν» τα άτομα, οι ομάδες και οι οργανώσεις και ο τρόπος «αξιολόγησης της μάθησης» στον 21ο αιώνα. Οι μετασχηματισμοί αυτοί επηρεάζουν: Στόχοι – μετακίνηση από την απόκτηση νέας “γνώσης” στην ανάπτυξη νέων και σχετικών “ικανοτήτων”. Μέθοδοι – μετάβαση από τη διδασκαλία που βασίζεται στην τάξη σε εξατομικευμένη μάθηση “ευαισθητοποίησης στο περιβάλλον”. και αξιολόγησης – μεταβαίνοντας από τα “δια βίου” πτυχία και τις πιστοποιήσεις σε “on-demand” και “in-context” πιστοποίηση προσόντων. Στο πλαίσιο αυτό, η προώθηση της ανοικτής πρόσβασης στην τυπική και άτυπη μάθηση αποτελεί επί του παρόντος βασικό ζήτημα στον δημόσιο διάλογο και στον παγκόσμιο διάλογο για την εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένων των μαζικών ανοιχτών μαθημάτων σε απευθείας σύνδεση (MOOCs) και των σχολικών τάξεων ανατροπής.

Αυτός ο τόμος για τα Ψηφιακά Συστήματα για Ανοικτή Πρόσβαση στην Τυπική και Άτυπη Μάθηση συμβάλλει στον διεθνή διάλογο μεταξύ ερευνητών, τεχνολόγων, επαγγελματιών και διαμορφωτών πολιτικής στην Τεχνολογία Υποστηριζόμενη Εκπαίδευση και Μάθηση. Απευθύνεται σε αναδυόμενα θέματα που σχετίζονται τόσο με τη θεωρία όσο και με την πρακτική, καθώς και με μεθόδους και τεχνολογίες που μπορούν να υποστηρίξουν την Ανοικτή Πρόσβαση στην Τυπική και Άτυπη Μάθηση. Στα είκοσι κεφάλαια που συνέβαλαν διεθνείς εμπειρογνώμονες που διαμορφώνουν ενεργά το μέλλον της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας σε όλο τον κόσμο, θέματα όπως:

  • Η εξέλιξη των πανεπιστημιακών ανοικτών μαθημάτων στη μεταμόρφωση της μάθησης
  • Υποστήριξη της ανοικτής πρόσβασης στη διδασκαλία και τη μάθηση ατόμων με ειδικές ανάγκες
  • Αξιολόγηση της εκμάθησης των μαθητών σε ηλεκτρονικά μαθήματα
  • Ψηφιακή μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι για σχολική εκπαίδευση
  • Ανοικτή πρόσβαση σε εικονικά και απομακρυσμένα εργαστήρια για την εκπαίδευση STEM
  • Καθορισμός προφίλ των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών

Ένα σε βάθος σχέδιο της υπόσχεσης, του δυναμικού και του επικείμενου μέλλοντος του πεδίου, τα Ψηφιακά Συστήματα για την Ανοικτή Πρόσβαση στην Τυπική και Άτυπη Μάθηση είναι απαραίτητη ανάγνωση για τους ερευνητές και τους επαγγελματίες, καθώς και τους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, στην εκπαιδευτική τεχνολογία.